21 Temmuz 2017 Cuma

Yeni Başlangıç ve Yıl dönümü



Blogun 5. yılı kutlu olsun !


Bugün hem blogumun 5. yıl dönümü hem de benim için yeni bir başlangıç olması nedeniyle özel bir gün.

Yaklaşık iki hafta önce mesleki kimliğimle yeni bir Instagram hesabı (cge.mervetayiz) açtım. O günden beri herkes 21 Temmuz'u bekliyor merakla.

21 Temmuz 2012 tarihinde yazmayı hep sevmiş biri olarak bu blogu açmıştım. 5 yıl boyunca bazen sık sık bazen uzun aralıklarla sizinle yazılarımı paylaştım. 5 yıl sonra bugün artık yeni yazılarımı Çocuk Gelişimci Merve Tayız olarak daha farklı bir açıdan yazmaya başlıyorum.


Umarım bu başlangıç hepimiz için keyifli ve verimli olur.

Birlikte büyüyüp gelişmek dileğiyle :)




Dipnot: Eski okurlar şaşırmasın, 'birkitapsever' adı yerine kendi ismimi kullanacağım artık. Bu nedenle blogun ismi de 'birkitapseveringunlugu' yerine 'birgelisimciningunlugu' olarak güncellendi, bilginize :)

Blog ismindeki değişiklikten dolayı yeni yazılar okuma listesine düşmüyormuş malesef. Bunun için bloguma girerek 'takip etmekten vazgeç' tuşuna basarak beni yeniden takip etmeniz gerekiyor.

2 yorum:

  1. Bloğunun 5. yılı kutlu olsun Merve. Kariyerinde de başarılar diliyorum. Umarım her şey gönlünce olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu güzel dilekleriniz için :)

      Sil